Προϊόντα
Close

Όροι χρήσης ιστοσελίδας

Το "www.pasolutions.gr" είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της ελληνικής ομόρρυθμης εταιρείας "Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε." με διακριτικό τίτλο "P.A. SOLUTIONS", που εδρεύει στην Αθήνα, στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 15 Τ.Κ. 11473, με Γ.Ε.ΜΗ.:4764201000, με ΑΦΜ: 099016373 και με Δ.Ο.Υ. ΙΓ Αθηνών.

Πριν χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και περιηγηθείτε στον διαδικτυακό μας τόπο, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις που εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της P.A. SOLUTIONS. Σας ενημερώνουμε ότι οποιαδήποτε αλληλεπίδραση και συναλλαγή σας με την P.A. SOLUTIONS μέσω του διαδικτυακού της τόπου, που βρίσκεται στην διαδικτυακή διεύθυνση www.pasolutions.gr, δηλώνει αυτόματα και χωρίς να απαιτείται άλλη ενέργεια ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, που διέπουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της P.A. SOLUTIONS.

  1. Σχετικά με τους όρους χρήσης
  2. Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα
  3. Περιορισμός ευθύνης
  4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
  5. Υποχρεώσεις χρήστη
  6. Ασφάλεια
  7. Προστασία προσωπικών δεδομένων
  8. Ευθύνη και εγγύηση προμηθευτή - Ευθύνη πωλητή για ελαττώματα
  9. Τιμές προϊόντων
  10. Διαθεσιμότητα προϊόντων
  11. Ενημερώσεις εξέλιξης παραγγελίας
  12. Όροι συναλλαγών - Τρόποι πληρωμής
  13. Τρόποι και κόστος αποστολής
  14. Καθυστέρηση παραγγελίας
  15. Ακύρωση παραγγελίας
  16. Επιστροφές και όροι υπαναχώρησης
  17. Ενημερωτικά δελτία - Newsletters
  18. Αξιολογήσεις προϊόντων

 



 

 

1. Σχετικά με τους όρους χρήσης

Η P.A. SOLUTIONS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών που διεξάγονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη πραγματοποιήσει και έχουμε επιβεβαιώσει την εκτέλεσή τους. Σας ενημερώνουμε πως κάθε φορά που εισέρχεστε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της P.A. SOLUTIONS θα πρέπει να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στους όρους χρήσης. 

 

 

2. Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα

H P.A. SOLUTIONS δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στον διαδικτυακό της τόπο που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr, τόσο όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα της P.A. SOLUTIONS, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής της ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας του διαδικτυακού της τόπου λόγω ανωτέρας βίας. Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, να επισκεφτείτε την ενότητα "βοήθεια" όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς των προϊόντων. 

 

 

3. Περιορισμός ευθύνης

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της P.A. SOLUTIONS δεν φέρει ευθύνη για τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον διαδικτυακό της τόπο και κατά την διάρκεια αυτής. Επίσης δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που έχουν σχέση με την λειτουργία ή την συμβατότητα της δικής τους υποδομής όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον διαδικτυακό της τόπο και κατά την διάρκεια αυτής. Η P.A. SOLUTIONS ουδεμία ευθύνη φέρει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα, υπηρεσίες και πληροφορίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού της τόπου. 

 

 

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Το ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της P.A. SOLUTIONS. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που αναρτάται από την P.A. SOLUTIONS συμπεριλαμβανομένων των εικόνων, των γραφικών μακετών, των φωτογραφιών, των σχεδίων, των κειμένων, των παρεχόμενων υπηρεσιών και των προϊόντων, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της P.A. SOLUTIONS και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, οι εικόνες, τα λογότυπα και τα διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την P.A. SOLUTIONS ή / και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή / και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτήν καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της P.A. SOLUTIONS ή / και του διαδικτυακού τόπου που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr ή / και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, τους κοινοτικούς και τους διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεση τους στις ιστοσελίδες της P.A. SOLUTIONS δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. 

 

 

5. Υποχρεώσεις χρήστη

Οι χρήστες του διαδικτυακού τόπου που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτόν και το ηλεκτρονικό κατάστημα της P.A. SOLUTIONS για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, που αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου προσώπου, που δείχνει εμπάθεια ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, που δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, που δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), που παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, που περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, που ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, που δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών. 

 

 

6. Ασφάλεια

Για την προστασία των δεδομένων σας και την ασφαλή περιήγησή σας, η ιστοσελίδα της P.A. SOLUTIONS διαθέτει πιστοποιητικό ασφαλείας με πρωτόκολλο SSL (Secure Socket Layer). Η τεχνολογία SSL χρησιμοποιεί δύο μοναδικά κλειδιά RSA (δημόσιο & ιδιωτικό), τα οποία διαθέτουν μέγεθος 2048bit και κρυπτογράφηση 256bit για την κωδικοποίηση και αποκωδικοποίηση των πληροφοριών μεταξύ του εξυπηρετητή (server) και του υπολογιστή σας.
Η εξακρίβωση του πιστοποιητικού SSL εμφανίζεται με την μορφή πράσινου εικονιδίου με την ένδειξη "ασφαλές" ή "secure", στην περιοχή της σφραγίδας SSL (seal) όπου βρίσκεται στην αρχή της γραμμής διευθύνσεων του περιηγητή (browser).
Επιπρόσθετα, για τις διαδικτυακές σας αγορές, η ιστοσελίδα της P.A. SOLUTIONS διαχειρίζεται τις συναλλαγές με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, μέσω του ασφαλούς συστήματος ePOS Paycenter της τράπεζας Πειραιώς.

 

 

7. Προστασία προσωπικών δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στον διαδικτυακό τόπο που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κ.α.) για να διεκπεραιώσουμε τις παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις ιστοσελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων της P.A. SOLUTIONS, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας μας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το νόμο, στις αρμόδιες και μόνο αρχές).
Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι της P.A. SOLUTIONS που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την διασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την P.A. SOLUTIONS επιχειρήσεις με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, μπορείτε να βρείτε εδώ. Για οποιαδήποτε απορία, πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με τα θέματα προσωπικών δεδομένων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

 

 

8. Ευθύνη και εγγύηση προμηθευτή - Ευθύνη πωλητή για ελαττώματα

8.1 Ο κατασκευαστής κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε, ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του κατασκευαστή από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του κατασκευαστή για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του κατασκευαστή. Μετά την δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του κατασκευαστή. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του κατασκευαστή ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
8.2 Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην Ε.Ε. ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού "ο προμηθευτής"). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον προμηθευτή εγγύησης καθώς και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε τα εξής:

  • 8.2.1 Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.
  • 8.2.2 Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, την διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, έως ότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.
  • 8.2.3 Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται, να ζητήσει υπαναχώρηση από την σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του προμηθευτή υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της την διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
  • 8.2.4 Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για την συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων που απαιτούνται για την χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.
  • 8.2.5 Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων, η P.A. SOLUTIONS, εφόσον είναι ο πωλητής ενός προϊόντος όπως ορίζεται παραπάνω, θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνση σας. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.
  • 8.2.6 Τέλος η P.A. SOLUTIONS φέρει όλες τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις απέναντι σας και που προβλέπονται από τον αστικό κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε:
    • Να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
    • Να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος
    • Να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα

Οι παραπάνω ευθύνες και υποχρεώσεις δεν ισχύουν στην περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 

 

9. Τιμές προϊόντων

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της P.A. SOLUTIONS είναι ίδια στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Οι τιμές στον διαδικτυακό τόπο www.pasolutions.gr περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. Εάν είστε πελάτης χονδρικής (B2B), έχετε την δυνατότητα επιλογής για προβολή των τιμών και χωρίς Φ.Π.Α.
Σε κάθε περίπτωση, αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχείων και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές, αλλά και σε χαρακτηριστικά προϊόντων. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας πρέπει, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή, να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, πριν προχωρήστε στην αγορά του.

 

 

10. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Μπορείτε να παραγγείλετε όλα τα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ανεξάρτητα από το εάν είναι άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη μας. Προκειμένου η ένδειξη διαθεσιμότητας των προϊόντων να ανταποκρίνεται πάντοτε στην πραγματικότητα, όταν καταχωρείτε μία παραγγελία το σύστημά μας ενημερώνεται άμεσα δεσμεύοντας τα προϊόντα στην αποθήκη μας.
Κάθε προϊόν αναφέρει ενδεικτικά την κατάσταση της διαθεσιμότητάς του. Σε περίπτωση που η ποσότητα ενός προϊόντος σε μία παραγγελία είναι μεγαλύτερη από την άμεσα διαθέσιμη, θα εμφανιστεί μήνυμα με το ακριβές διαθέσιμο υπόλοιπο ποσότητας. Εάν εξακολουθείτε να θέλετε μεγαλύτερη ποσότητα από την άμεσα διαθέσιμη, μπορείτε να προχωρήσετε στην καταχώρηση της παραγγελίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες της εκτέλεσης της. Εξαίρεση αποτελούν συγκεκριμένα προϊόντα για τα οποία, λόγω μεγάλου χρόνου παράδοσης, δεν θα προσφέρεται η δυνατότητα προ-παραγγελίας.

Σας παραθέτουμε παρακάτω τις ενδείξεις διαθεσιμότητας που εμφανίζονται για τα προϊόντα:

1. Άμεσα Διαθέσιμο

Το είδος είναι άμεσα διαθέσιμο για παραλαβή από το κατάστημά μας ή για αποστολή στην διεύθυνση που θα επιλέξει.

2. Διαθέσιμο 1 έως 3 ημέρες

Είναι διαθέσιμα σε κεντρικές αποθήκες / logistics της εταιρίας μας και μπορούν να παραδοθούν σε εσάς μέσα στον αντίστοιχο χρόνο.

3. Διαθέσιμο 4 έως 10 ημέρες

Είναι διαθέσιμα σε κεντρικές αποθήκες / logistics της εταιρίας μας ή σε αποθήκες προμηθευτών μας και μπορούν να παραδοθούν σε εσάς μέσα στον αντίστοιχο χρόνο.

4. Διαθέσιμο 10 έως 30 ημέρες

Το προϊόν είναι διαθέσιμο στο εργοστάσιο του εξωτερικού και απαιτείται ο ανάλογος χρόνος για την εισαγωγή και παράδοσή σε εσάς.  

5. Αναμένεται στις (ημερομηνία)

Το προϊόν έχει εξαντληθεί και αναμένεται η παράδοση στην αποθήκη μας με εκτιμώμενη ημερομηνία από τον προμηθευτή ή μεταφορέα.

Σε περίπτωση που προχωρήσετε σε προ-παραγγελία θα λάβετε ενημέρωση από εμάς μόλις το προϊόν είναι διαθέσιμο.

6. Κατόπιν Παραγγελίας

Το συγκεκριμένο είδος είναι διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει διαθέσιμο στην αποθήκη μας.

Σε περίπτωση που προχωρήσετε σε προ-παραγγελία, πρώτα θα λάβετε ενημέρωση από εμάς για τον χρόνο παράδοσης. Εφόσον συμφωνήσετε, θα προχωρήσουμε σε παραγγελία του προϊόντος.

Δεν μπορείτε  να επιστρέψετε είδος με ένδειξη διαθεσιμότητας “Κατόπιν Παραγγελίας” ή να ακυρώσετε την παραγγελία του από την στιγμή της επιβεβαίωσής της.

7. Μη Διαθέσιμο

Το συγκεκριμένο είδος δεν είναι διαθέσιμο για παραλαβή από το κατάστημα ή για αποστολή στον πελάτη.

Συνιστάται η επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων για περισσότερες διευκρινήσεις ή για μια εναλλακτική λύση.


 

 

11. Ενημερώσεις εξέλιξης παραγγελίας

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων email τα οποία θα σας ενημερώνουν για τη εξέλιξη της παραγγελίας και αφορούν τα εξής βήματα:

  • Καταχώρηση παραγγελίας
    Με αυτό το email σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε στο σύστημά μας με επιτυχία, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ότι από αυτό το σημείο συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση για αγορά εξ αποστάσεως. Επίσης σας γνωστοποιούμε τα εξής:
    • Την διάρκεια δέσμευσης των προϊόντων
    • Τον τρόπο πληρωμής
    • Τον χρόνο και τρόπο αποστολής
    • Την έναρξη συλλογής και συσκευασίας των προϊόντων
    • Τις ποσότητες των προϊόντων που θα αποσταλθούν
    • Τους όρους της σύμβασης και τους όρους υπαναχώρησης
  • Ολοκλήρωση παραγγελίας
    Με αυτό το email σας ενημερώνουμε ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία συλλογής και συσκευασίας της παραγγελίας και είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημά μας ή για αποστολή, αναγράφοντας τις λεπτομέρειες της αποστολής
  • Ακύρωση παραγγελίας
    Με αυτό το email σας γνωστοποιούμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή μετά από αδυναμία επικοινωνίας μαζί σας στην περίπτωση που υπάρχει κάποια ασάφεια, ή εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της παραγγελίας

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα email αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά email, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
Στην περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα ή ασάφεια σχετικά με την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email, στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο www.pasolutions.gr.

 

 

12. Όροι συναλλαγών - Τρόποι πληρωμής

12.1 Αντικαταβολή

Εφόσον ο πελάτης επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσει με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης. Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλη την Ελλάδα και έχει επιπλέον χρέωση 3€.

Η υπηρεσία της αντικαταβολής προσφέρεται μόνο για παραγγελίες με τρόπο αποστολής "Αποστολή με Courier".

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, δεν υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης με αντικαταβολή για αγορές λιανικής & χονδρικής άνω των 500,00€ (αποδείξεις λιανικής πώλησης, τιμολόγια πώλησης & παροχής υπηρεσιών).

 

12.2.  “Μετρητά στο Κατάστημα”

Η εξόφληση στο κατάστημα γίνεται κατά την παραλαβή της παραγγελίας.

Ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής ισχύει για αγορές λιανικής & χονδρικής έως το ποσό των 500,00€ (αποδείξεις λιανικής πώλησης, τιμολόγια πώλησης & παροχής υπηρεσιών), σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις.

 

12.3. “Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο Κατάστημα”

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα, ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία του με οποιαδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα VISA, Mastercard, American Express και Diners.

Για παραγγελίες με αξία μικρότερη των 200,00€ η εξόφληση πραγματοποιείται εφάπαξ ενώ για παραγγελίες με αξία ίση ή μεγαλύτερη των 200,00€, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης έως και σε 3 άτοκες δόσεις.

Στην περίπτωση πληρωμής με χρεωστική / πιστωτική κάρτα, κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να είναι παρών ο κάτοχος της κάρτας με την ταυτότητα του.

Στην περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας, τότε η χρεωστική / πιστωτική κάρτα που θα χρησιμοποιηθεί για την εξόφληση της παραγγελίας πρέπει να είναι εταιρική, δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να είναι παρών επίσης ο κάτοχος της εταιρικής χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του.

 

12.4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Στην περίπτωση επιλογής εξόφλησης με τραπεζική κατάθεση, αυτή πρέπει να πραγματοποιείται πριν την εκτέλεση της παραγγελίας. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση, μπορείτε να αποστέλλετε αντίγραφο της απόδειξης της κατάθεσης με email στο sales@pasolutions.gr αναγράφοντας τα στοιχεία του πελάτη και τον αριθμό παραγγελίας.

Η P.A. SOLUTIONS συνεργάζεται με τις παρακάτω τράπεζες:

  • Εθνική Τράπεζα
    Όνομα λογαριασμού: Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε.
    Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR7801101320000013244040336
    Αριθμός λογαριασμού: 132/440403-36
    SWIFT / BIC: ETHNGRAA
  • Τράπεζα Πειραιώς
    Όνομα λογαριασμού: Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε.
    Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR0601720260005026015675575
    Αριθμός λογαριασμού: 5026015675575
    SWIFT / BIC: PIRBGRAA
  • Alpha Τράπεζα
    Όνομα λογαριασμού: Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε.
    Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR3801401420142002002009470
    Αριθμός λογαριασμού: 142002002009470
    SWIFT / BIC: CRBAGRAA
  • Eurobank
    Όνομα λογαριασμού: Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε.
    Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR8802600990000380200981290
    Αριθμός λογαριασμού: 00260099380200981290
    SWIFT / BIC: ERBKGRAAXXX

 

Για την αποφυγή διατραπεζικών εξόδων, εάν έχετε κάποιον λογαριασμό στις παραπάνω τράπεζες, μπορείτε να καταθέσετε την αξία στον αντίστοιχο λογαριασμό της P.A. SOLUTIONS στην ίδια τράπεζα. Στην περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό σε καμία από τις παραπάνω τράπεζες ή εκτελείτε έμβασμα μεταξύ διαφορετικών τραπεζών π.χ. από Alpha σε Πειραιώς, θα πρέπει να αναλαμβάνετε και τα επιπλέον τραπεζικά έξοδα της μεταφοράς χρημάτων (OUR). Σε καμία περίπτωση δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν τραπεζικά έξοδα.

Η παραγγελία δεν θα εκτελείται έως την πλήρη εξόφληση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε έμβασμα από διαφορετική τράπεζα εκτός των συνεργαζόμενων με την P.A. SOLUTIONS ή εκτελείτε έμβασμα μεταξύ διαφορετικών τραπεζών π.χ. από Alpha σε Πειραιώς, πρέπει να υπολογίσετε 1 με 2 ημέρες, ώστε να πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό της P.A. SOLUTIONS και να ξεκινήσει η εκτέλεση της παραγγελίας.

 

12.5. “Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Online

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία του με οποιαδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα VISA, Mastercard, American Express και Diners.

Για παραγγελίες με αξία μικρότερη των 200,00€ η εξόφληση πραγματοποιείται εφάπαξ ενώ για παραγγελίες με αξία ίση ή μεγαλύτερη των 200,00€, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης έως και σε 3 άτοκες δόσεις.

12.6. “Iris”

Επιλέγοντας την υπηρεσία IRIS, η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα, μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με χρέωση του λογαριασμού σας, εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία IRIS.

Η υπηρεσία IRIS αποτελεί πανευρωπαϊκή λύση που διασφαλίζει την εξόφληση των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται η γνωστοποίηση των προσωπικών δεδομένων και χωρίς ειδική εγγραφή.

12.7.  “Klarna”

Προσφέρουμε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω της Klarna, μιας ευέλικτης πλατφόρμας πληρωμών που επιτρέπει στον πελάτη να επιλέξει τον τρόπο που του ταιριάζει για την πληρωμή των αγορών του.

Με τον τρόπο πληρωμής Klarna, έχετε τις παρακάτω επιλογές:

  • Εφάπαξ Πληρωμή

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας άμεσα, χρησιμοποιώντας την προτιμώμενη σας μέθοδο πληρωμής, όπως πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

  • Έως και 3 Άτοκες Δόσεις Χωρίς Πιστωτική Κάρτα

Εάν επιθυμείτε να διαχειριστείτε καλύτερα τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή σε 3 άτοκες μηνιαίες δόσεις, πλέον και χωρίς πιστωτική κάρτα. Αυτό σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαθά μας χωρίς να πρέπει να πληρώσετε το σύνολο του ποσού μια φορά.

Η διαδικασία είναι εύκολη και ασφαλής. Απλώς επιλέξτε την επιθυμητή επιλογή κατά τον ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, και η Klarna θα σας καθοδηγήσει στα επόμενα βήματα.

Για περαιτέρω λεπτομέρειες δείτε πως λειτουργεί η Klarna εδώ.

 

12.8.  “PayPal”

Εξοφλήστε άμεσα και με ασφάλεια τις online παραγγελίες σας με την αξιοπιστία του PayPal. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal εφαρμόζονται σε όλους τους τρόπους παράδοσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής αλλά και με τις συναλλαγές μέσω PayPal μπορείτε να επισκεφτείτε το https://www.paypal.com/

 

12.9. “e-Wallets”

Παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής μέσω διάφορων ψηφιακών πορτοφολιών (E-Wallets), για να κάνετε τις αγορές σας ακόμα πιο εύκολες και ασφαλείς.

Τα E-Wallets είναι προηγμένες ψηφιακές λύσεις πληρωμών που σας επιτρέπουν να αποθηκεύσετε τις πληροφορίες της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας ή της τράπεζάς σας με ασφάλεια, χωρίς να χρειάζεται να τις εισάγετε κάθε φορά που κάνετε αγορές.

 

12.10. Πληρωμή  μέσω Κωδικού RF (μόνο για πελάτες χονδρικής)

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας από οποιαδήποτε τράπεζα διαθέτετε λογαριασμό με την χρήση του μοναδικού RF κωδικού σας. Με αυτό τον τρόπο πληρωμής δεν χρειάζεται να μας αποστείλετε αποδεικτικό πληρωμής, δεν χρειάζεται να τοποθετείτε εκ νέου στοιχεία και αιτιολογίες πληρωμής όπως επίσης η συναλλαγή σας φαίνεται άμεσα στα συστήματα μας.

Ως εκ τούτου η παραγγελία σας εκτελείται με προτεραιότητα. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα στην εύρεση του RF κωδικού σας επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων εργάσιμες ώρες και ημέρες για την άμεση εξυπηρέτησή σας.


 

 

13. Τρόποι και κόστος αποστολής

Η παραλαβή της παραγγελίας σας από την PA SOLUTIONS, μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Μπορείτε είτε να την παραλάβετε από το κατάστημά μας, είτε να την αποστείλουμε εμείς με μεταφορέα που συνεργαζόμαστε, είτε να μας υποδείξετε μεταφορέα της δικής σας επιλογής.

Για όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινά στο σύστημά μας, η διαδικασία της περισυλλογής και συσκευασίας των εμπορευμάτων ξεκινάει το συντομότερο δυνατόν με σκοπό την ταχύτερη ετοιμασία για παράδοση στις εταιρίες μεταφορών και courier ή για παραλαβή από τον πελάτη.

Συγκεκριμένα, παραγγελία που καταχωρείται μέχρι τις 14:00 και περιέχει προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα, εκτελείται την ίδια εργάσιμη ημέρα ενώ παραγγελία που καταχωρείται μετά τις 14:00 εκτελείται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε διαλέξει δεν βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα, η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη προς παράδοση/παραλαβή από εμάς ακριβώς την ημέρα που θα συλλέξουμε τα προϊόντα.

Ο χρόνος παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη, διαφοροποιείται ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχει επιλεχθεί.

Ο τελικός χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές/νησιά ή περιόδους μεγάλου φόρτου εργασίας των εταιρειών courier ή από τις επίσημες αργίες και τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, απαγόρευση κυκλοφορίας, απεργίες, πανδημίες κ.α.

Στους χρόνους παράδοσης δε συνυπολογίζονται σαββατοκύριακα και αργίες.

 

13.1 Παραλαβή από το κατάστημα της P.A. SOLUTIONS

Επιλέξτε να παραλάβετε την παραγγελία σας άμεσα από το κατάστημα μας που βρίσκεται στην λεωφόρο Αλεξάνδρας 15, Αθήνα 11473 με ωράριο λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή από 10:00 έως 18:00.

Πιο αναλυτικά, για παραγγελίες που καταχωρούνται τηλεφωνικά ή από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ο πελάτης λαμβάνει ενημέρωση (πέραν του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας) στο οποίο ενημερώνεται για το ότι η παραγγελία του είναι έτοιμη ώστε να μπορέσει να την παραλάβει.

Για παραγγελίες με τρόπο αποστολής "Παραλαβή από Κατάστημα" δεν υπάρχει απολύτως καμία χρέωση μεταφορικών

 

13.2 Αποστολή της παραγγελίας

Επιλέξτε να αποστείλουμε εμείς την παραγγελία σας, δηλώνοντας την διεύθυνση παράδοσης που επιθυμείτε.

Για παραγγελίες με τρόπο αποστολής "Αποστολή με Courier" η παραγγελία σας θα αποσταλεί με κάποια από τις εταιρίες courier που συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει τρόπο πληρωμής “Αντικαταβολή”, η χρέωση θα είναι 3€ επιπλέον.

Ο χρόνος παράδοσης είναι συνήθως 1-3 ημέρες.

* Εάν η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη με βάση τον κατάλογο της ACS θα πρέπει να παραλάβετε από το κοντινότερο κατάστημα της ACS ή να επιβαρυνθείτε τα έξοδα της ACS που ενδέχεται να υπάρχουν για να μεταφέρει την παραγγελία σας στο χώρο σας με δική σας συνεννόηση με το εκάστοτε κατάστημα της ACS.

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει κάποιο είδος με την ένδειξη "Αποστολή με Μεταφορική" ή όταν πρόκειται για ποσοτικές παραγγελίες μεγάλου όγκου/βάρους, η παραγγελία σας θα αποσταλεί με ένα από τα συνεργαζόμενα πρακτορεία μεταφορών.

Στον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής, δεν ισχύει ο τρόπος πληρωμής “Αντικαταβολή” και η παραγγελία θα πρέπει να έχει εξοφληθεί πλήρως πριν την αποστολή της.

Ο χρόνος παράδοσης είναι συνήθως 1-4 ημέρες. Συνήθως η παραλαβή γίνεται κατόπιν συνεννόησης από τις τοπικές αποθήκες της μεταφορικής εταιρείας.

Για παραγγελίες με τρόπο αποστολής "Αποστολή με Courier" ή "Αποστολή με Μεταφορική" τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής:

  • Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 100€
  • Για Αποστολές εντός Λεκανοπεδίου Αττικής παραγγελιών αξίας λιγότερης από 100€ υπάρχει επιπλέον χρέωση 6€
  • Για Αποστολές εκτός Λεκανοπεδίου Αττικής παραγγελιών αξίας λιγότερης από 100€ υπάρχει επιπλέον χρέωση 15€

 

13.3 Αποστολή με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ορίσει την αποστολή της παραγγελίας του με διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορική εταιρεία της προτίμησής του ή παραλαβή από τρίτο φυσικό πρόσωπο, θα πρέπει να επιλέξει ως τρόπο αποστολής "Μεταφορέας Πελάτη" και θα αναλάβει εξ ολοκλήρου την χρέωση της αποστολής.

Επίσης θα πρέπει να το αναφέρει ρητά κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του αναγράφοντάς το στο πεδίο "σχόλια παραγγελίας" δηλώνοντας την επωνυμία, το τηλέφωνο και την διεύθυνση του μεταφορέα.

Μετά την παράδοση των εμπορευμάτων από εμάς στον μεταφορέα της επιλογής του πελάτη, η ευθύνη μεταφοράς μετατίθεται στον πελάτη.

Ο πελάτης διατηρεί τα δικαιώματά του έναντι του μεταφορέα της επιλογής του.

 

Ειδικές περιπτώσεις και όροι αποστολών

Υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης Σάββατο, παράδοσης αυθημερόν, πρόσθετης ασφάλισης της αποστολής κ.α. με επιπλέον επιβάρυνση κατόπιν συνεννόησης. Σε αυτές τις περιπτώσεις παρακαλούμε συμπληρώστε στα σχόλια της παραγγελίας σας τους ειδικούς όρους παράδοσης που επιθυμείτε και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Από τα παραπάνω εξαιρούνται οι επίσημες αργίες και περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα κ.α. Όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη προς παράδοση στον μεταφορέα, θα λάβετε ένα email το οποίο θα σας πληροφορεί για τον μεταφορέα και τον αριθμό φορτωτικής ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε αναλυτικά την εξέλιξη της αποστολής της παραγγελίας σας.


 

 

14. Καθυστέρηση παραγγελίας

Για να μπορούμε να προσφέρουμε μεγάλη ποικιλία προϊόντων και ανταγωνιστικές τιμές, προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας από πολλούς κατασκευαστές και προμηθευτές, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην έχουμε πάντα την δυνατότητα επαρκούς παροχής και ενημέρωσης διαθεσιμότητας για τα προϊόντα μας και η παραγγελία σας είναι πιθανό να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Σε περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει από τον προμηθευτή μας ή στο τελωνείο ή και στην μεταφορά, με αποτέλεσμα να μην φτάσει στην αποθήκη μας μέσα στον αναμενόμενο χρόνο παραλαβής
  • Σε περιπτώσεις όπου ο κατασκευαστής ή ο προμηθευτής μας, ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι καταργεί κάποιο προϊόν ή παύει να το προμηθεύει
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που μπορεί να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελίας σας
  • Επίσης σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα ή ασάφεια στην παραγγελία σας, π.χ. με το προϊόν, με την πληρωμή, με τα στοιχεία σας κ.α. και είναι αδύνατη η άμεση επικοινωνία μαζί σας

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, θα επικοινωνούμε μαζί σας για να μας ενημερώσετε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας τμηματικά ή να σας προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις ή να μας ενημερώσετε για τυχόν ασάφειες. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

 

 

15. Ακύρωση παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να πραγματοποιηθεί στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν την καταχώρηση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, μπορείτε να επιστρέψετε στην προηγούμενη σελίδα και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας το κουμπί της διαγραφής
  • Εάν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία, τότε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 6427500, ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας (αριθμό παραγγελίας και ημερομηνία)


 

 

16. Επιστροφές & όροι υπαναχώρησης

16.1 Πότε ισχύει η επιστροφή προϊόντων
Η επιστροφή ενός προϊόντος το οποίο αγοράστηκε από την ιστοσελίδα της P.A. SOLUTIONS ισχύει στις εξής περιπτώσεις.

  • Αποστολή λάθους προϊόντος από την P.A. SOLUTIONS
  • Προϊόντα όπου δεν έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία τους (ισχύει έως 14 ημέρες από τη ημ/νία αγοράς)
  • Ελαττωματικά προϊόντα κατά την παράδοση
  • Προϊόντα προς επισκευή (σύμφωνα με την ισχύουσα εγγύηση του κατασκευαστή)

16.2 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων
Το δικαίωμα επιστροφής προϊόντος, εφ' όσον η P.A. SOLUTIONS δεν φέρει ευθύνη για ελαττωματικό προϊόν ή λάθους αποστολής παραγγελίας από την πλευρά της, δεν ισχύει όσον αφορά τις ακόλουθες κατηγορίες προϊόντων.

  • Λάμπες
  • Ωτοασπίδες
  • Ακουστικά
  • Μικρόφωνα
  • Βιβλία
  • Πνευστά μουσικά όργανα
  • Προϊόντα σε δοχεία υπό πίεση (spray)
  • Παροχές υπηρεσιών
  • Εγγραφές ήχου ή βίντεο σε αναλογικό ή ψηφιακό μέσο
  • Λογισμικά προγράμματα για ηλεκτρονικό υπολογιστή
  • Εξατομικευμένα προϊόντα κατά παραγγελία (κατασκευασμένα με ειδικές προδιαγραφές του πελάτη)
  • Προϊόντα όπου δεν πωλούνται ανά τεμάχιο (με μονάδα μέτρησης ανά μέτρο π.χ. καλώδια, ζελατίνες φωτισμού κ.α.)
  • Προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας"

16.3 Δικαίωμα υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως με μία ξεκάθαρη δήλωση, είτε μέσω επιστολής που θα σταλθεί με ταχυδρομείο στην διεύθυνση μας, είτε μέσω email στο sales@pasolutions.gr, είτε μέσω fax στο 2107613411. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κάτωθι υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό:

    Προς: P.A. SOLUTIONS (Μπενέτας Ι. - Τσαγανός Κ. Ο.Ε.), Λεωφόρος Αλεξάνδρας 15, Τ.Κ. 11473 Αθήνα, Τηλέφωνο: 2107613410, Fax: 2107613411, email: sales@pasolutions.gr - Γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από την σύμβαση εξ αποστάσεως της πώλησης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών που αναφέρονται παρακάτω.
  • Υπηρεσία ή αγαθά:
  • Ημ/νία παραγγελίας (εάν πρόκειται για παροχή υπηρεσίας):
  • Ημ/νία παραλαβής (εάν πρόκειται για αγαθά):
  • Όνομα καταναλωτή:
  • Διεύθυνση καταναλωτή:
  • Ημερομηνία:
  • Υπογραφή καταναλωτή:
  • Αριθμός παραγγελίας:
  • Email καταναλωτή:


Μπορείτε επίσης μέσω της ιστοσελίδας μας, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.pasolutions.gr, να συμπληρώσετε και να υποβάλετε ηλεκτρονικώς το αίτημα υπαναχώρησης επιλέγοντας τον λογαριασμό σας / παραγγελίες πελάτη / επιστροφή προϊόντων (της παραγγελίας όπου υπαναχωρείτε) και αφού επιλέξετε τις ποσότητες προϊόντων προς επιστροφή, να δηλώσετε ως αιτία επιστροφής "Υπαναχώρηση" και ως δράση επιστροφής "Πίστωση" ή "Επιστροφή χρημάτων".

Εάν χρησιμοποιήσετε αυτή την δυνατότητα, θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (email) την επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει, να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε την δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης η οποία διαμορφώνεται ανάλογα στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Σε περίπτωση σύμβασης πώλησης η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών
  • Σε περίπτωση σύμβασης που αφορά πολλά αγαθά παραγγελθέντα από εσάς με μια παραγγελία και παραδιδόμενα χωριστά η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού
  • Σε περίπτωση σύμβασης που αφορά την προμήθεια ενός αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή από πολλά τεμάχια η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου
  • Σε περίπτωση σύμβασης τακτικής προμήθειας αγαθών για καθορισμένο χρονικό διάστημα η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού

16.4 Συνέπειες υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως, θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση εξ αποστάσεως.
Η ανωτέρω επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που επιλέχθηκε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, εκτός κι αν κατόπιν συνεννόησης συμφωνήσουμε για διαφορετικό μέσο. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων έως ότου παραλάβουμε τα αγαθά ή έως ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι έχετε αποστείλει σε εμάς τα αγαθά, ότι από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να επιστρέψετε τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς στην διεύθυνση: P.A. SOLUTIONS λεωφόρος Αλεξάνδρας 15, Τ.Κ. 11473, Αθήνα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ξεκάθαρα δηλώσατε σε εμάς ότι υπαναχωρείτε από την σύμβαση εξ αποστάσεως. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερολογιακών ημερών. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την P.A. SOLUTIONS και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα από την P.A. SOLUTIONS χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς αν υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.

16.5 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ' αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις

  • α) Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • β) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
  • γ) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
  • δ) Την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
  • ε) Την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
  • στ) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
  • η) Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
  • θ) Την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
  • ιγ) Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης


 

 

17. Ενημερωτικά δελτία - Newsletters

Η P.A. SOLUTIONS ανά τακτά χρονικά διαστήματα αποστέλνει ενημερωτικά email. Η P.A. SOLUTIONS αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποστολή των ενημερωτικών δελτίων, δεν ευθύνεται για τυχόν αδυναμία παράδοσης στον τελικό προορισμό τους. Τα ενημερωτικά δελτία ενδέχεται να καταλήξουν στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε ότι δεν αποθηκεύονται εκεί, δηλώνοντας την διεύθυνση [no-reply / pasolutions]@pasolutions.gr ως ασφαλή.
Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων από την P.A. SOLUTIONS γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά δελτία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους εξής τρόπους απενεργοποίησης:

  1. Με τον σύνδεσμο που αναγράφεται στο υποσέλιδο κάθε ενημερωτικού δελτίου, σε αυτή την περίπτωση θα ανακατευθυνθείτε στην ιστοσελίδα μας για επιβεβαίωση της απενεργοποίησης
  2. Με τον σύνδεσμο εγγραφής / διαγραφής στο υποσέλιδο της ιστοσελίδας μας καταχωρώντας το email για το οποίο δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία, σε αυτή την περίπτωση θα σας αποσταλεί ένα email το οποίο θα σας ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα μας για επιβεβαίωση της απενεργοποίησης
  3. Δια μέσω του λογαριασμού σας στην ιστοσελίδα μας, αποεπιλέγοντας το πεδίο "Ενημερωτικό δελτίο" στην ενότητα "Επιλογές" της καρτέλας "Στοιχεία πελάτη"

Σε καμία περίπτωση τα ενημερωτικά δελτία / newsletters δεν πρέπει να συγχέονται με τα αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα διαδικασίας παραγγελιών, για τα οποία δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης, όπως επεξηγείται στην ενότητα "11. Ενημερώσεις εξέλιξης παραγγελίας".

 

 

18. Αξιολογήσεις προϊόντων

Αυτοί οι όροι χρήσης αφορούν τις αξιολογήσεις πελατών. Δεν αφορούν ολόκληρη την ιστοσελίδα του www.pasolutions.gr, η οποία διαθέτει τους δικούς της όρους χρήσης. Υποβάλλοντας την αξιολόγηση σας στο www.pasolutions.gr συμφωνείτε και εγγυάστε ότι:

  • Το περιεχόμενο της παρουσίασης αποτελεί δική σας δημιουργία και δεν είναι πνευματική ιδιοκτησία τρίτου
  • Η παρουσίαση δεν περιέχει υβριστικά, θρησκευτικά ή ρατσιστικά σχόλια, προσβολές προς άλλα μέλη του www.pasolutions.gr και αξιολογήσεις τρίτων, συζητήσεις περί πειρατικού λογισμικού, παράνομων δραστηριοτήτων ή εσκεμμένης κατάχρησης της εγγύησης και των όρων χρήσης του προϊόντος
  • Τα γραφόμενά σας αφορούν το προϊόν της αξιολόγησης, δεν αναφέρονται στην τιμολόγηση του προϊόντος και δεν είναι παραπλανητικά ή δεν αποτελούν εσκεμμένη δυσφήμισή του
  • Στην αξιολόγηση δεν συμπεριλαμβάνονται διευθύνσεις email, προσωπικά στοιχεία τρίτων, τηλεφωνικοί αριθμοί, σύνδεσμοι από άλλα καταστήματα, κακόβουλες ιστοσελίδες ή ιστοσελίδες περιεχομένου που δεν αφορά το προϊόν της παρουσίασης
  • Δεν δημοσιεύετε πολλαπλά ταυτόσημες παρουσιάσεις (spamming)
  • Συμφωνείτε ότι η P.A. SOLUTIONS (συμπεριλαμβανομένων όλων των στελεχών, υπαλλήλων και συνεργατών της εταιρείας) δεν είναι υπεύθυνη για οποιοδήποτε νομικό ή μη θέμα, φυσικού ή νομικού προσώπου προκύψει σαν αποτέλεσμα της αγνόησης των παραπάνω όρων χρήσης
  • Για κάθε παρουσίαση και αξιολόγηση που θα υποβάλλετε, δίνετε στην P.A. SOLUTIONS την πλήρη κυριότητα του υλικού αυτού για να το αντιγράψει, να τροποποιήσει, να διαγράψει εξ' ολοκλήρου, να υιοθετήσει, να δημοσιεύσει, να μεταφράσει, να χρησιμοποιήσει σε κάθε ηλεκτρονική ή έντυπη μορφή και να πουλήσει, χωρίς να έχετε δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας πάνω του
  • Κάθε παρουσίαση και αξιολόγηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως κρίνει η P.A. SOLUTIONS. Η P.A. SOLUTIONS έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να αλλάξει, να τροποποιήσει ή να διαγράψει κάθε μορφή υλικού που θα δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα www.pasolutions.gr και τις υποσελίδες της, εφόσον αυτή κρίνει ότι το περιεχόμενό του αποτελεί κατάχρηση των παραπάνω όρων χρήσης
  • Η P.A. SOLUTIONS δεν εγγυάται ότι θα έχετε πάντοτε τη δυνατότητα να τροποποιήσετε ή να διαγράψετε το υλικό που ανεβάσατε μέσω της ιστοσελίδας www.pasolutions.gr. Παρ' όλα αυτά, η P.A. SOLUTIONS έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει ή να αρνηθεί την δημοσίευση μίας παρουσίασης και αξιολόγησης για οποιοδήποτε λόγο
  • Γράφοντας μία αξιολόγηση ή παρουσίαση στην ιστοσελίδα www.pasolutions.gr αναγνωρίζετε ότι εσείς είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τα γραφόμενά της και όχι η P.A. SOLUTIONS
  • Παρέχοντας την διεύθυνση email σας μαζί με την αξιολόγηση ενός προϊόντος, δέχεστε ότι η P.A. SOLUTIONS έχει το δικαίωμα να την χρησιμοποιήσει για να επικοινωνήσει μαζί σας για την κατάσταση της αξιολόγησης και για άλλους διαχειριστικούς σκοπούς

Παρακαλούμε να μην χρησιμοποιείτε "greeklish". Γράψτε την αξιολόγηση σας με τρόπο που να επιτρέπει την εύκολη και κατανοητή ανάγνωση, χρησιμοποιώντας Ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες.